torstai 7. marraskuuta 2013

koeviikko

Eilinen vierähti tosi nopeesti. Aamulla mulla oli yhteiskuntaopinkoe, joka meni onneksi ihan hyvin. Tulin kotiin nukkumaan ja kattomaan OCta, sen jälkeen lähin hakemaan Henryä. Käytiin kaupungilla kattomassa mulle wanhoihin koruja ja kierreltiin Plazan kaupat läpi. Poikettiin ruokakaupassa ja lähettiin Henrylle kokkailemaan. Ruoan jälkeen mentiin viestin talolle kattomaan SalPan päättäjäisiä, eka kerta kun olin katsomossa enkä alhaalla joukkoeen kanssa... Ilta meni Henryllä OCta taas katsellen, oon ihan hulluna siihen vaikka oon nähny ne kaikki tuottarit varmaan sata kertaa :D Tossa vielä muutamat kuvat ja nyt suunana Cafe Maku Julian kanssa, jonka jälkeen alkaa taas ihana enkun luku urakka, ah lukio ja koeviikot <3 39487

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti