maanantai 8. huhtikuuta 2013

tekemisiä

MOI ! aattelin nyt pitkästä aikaa vähä kirjotella mun tekemisistä. Meillä alko viime viikon torstaina koeviikko ja suunnilleen kaikki aika on menny kokeisiin lukiessa. Viikonloppuna kuitenkin annoin itselleni luvan tehä välillä vähän muutakin kun lukea, et alkais taas vähän enemmän ne kokeet kiinnostaa. Perjantaina mul ei ollu ees koetta joten nukuin vaan pitkään luin siivosin ja järjestin kuvia. Viiden maissa menin mun kaverille ja sieltä suoraan kaupungille! näin hetken alppaa ja heikkiä :) Loppu ilta meni idan ja emilioiden kanssa. Lauantaina olikin sit aikanen lähtö paimioon turnaukseen. Saatiin hopeaa ja olin positiivisesti yllättyny joukkoeen saavutuksesta ja omakin peli meni jo vähän paremmin, tulevaa kautta odotellessa... Kaheksalta olin vast kotona minkä jälkeen kiiruhdin iidalle. Laittauduin siellä ja samalla rossu ja ersukin tuli oottaa et oisin valmis. Ajeltiin käytiin hot chilissä ja loppuillasta mentiin vielä emilian synttäreille. Oli taas kiva nähä tyttöjä :) Sunnuntai aamulla olin Oskarilla ja loppu päivä meni vaan kotona lukiessa. Turnauksesta tulee kunnon kuvia kun julia on ne muokannu, mut nyt saa kelvata iphone kuvat.
 mulla oiskin yks kysymys et postaanko kännykällä otettuja kuvia vai enkö laita mielummin kuvia ollenkaan ? :) 1234

3 kommenttia:

  1. eikö siulla ollu ihan kunnon kameraki? mieluiten sillä kuvia, mut kyl iphone kuvatkin käy !
    oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  2. kännykkäkuvat on just jees :)

    VastaaPoista
  3. KAIKKI kuvat KELPAA! mieluummin jotain kuvii ku pelkkää tekstii vaa.

    VastaaPoista